2

Peli

Oletko aivan varma, että haluat pelata?

Henrik huomasi sen Märstan lähijunassa. Pienen hopeanvärisen esineen penkillä käytävän toisella puolella. Uusi kännykkä. Yhtäkkiä näyttö heräsi eloon. Wanna play a game? YES or NO? Ja sitten: Wanna play a game, Henrik Pettersson? What the f…!? Mistä helvetistä puhelin saattoi tietää, kuka hän oli?

Henrik päättää leikkiä mukana hetken. Salaisessa reality-pelissä hän saa Pelinjohtajalta tehtäviä, joiden suorittamisesta hänen täytyy kuvata videoita nettiin. Netissä pelin etenemistä seurataan ranking-listoilla. Ensimmäistä kertaa ikinä hän saa olla team player, osa jotakin suurempaa. Haastetta, jännitystä ja vähän vittu actionia!
Kun harmittomat tehtävät alkavat muuttua yhä vaarallisemmiksi, Henrik huomaa sotkeutuneensa maailmanlaajuiseen Salaliittoon. Kaikki vai ei mitään? Jatkaako peliä, vai ottaako revanssi Pelinjohtajan kanssa?

Tämä sähkökirja toimii ePub-formaattia tukevilla lukuohjelmilla.

Alkuteos: Geim

ISBN: 978-951-1-27152-9

Julkaisukuukausi: 03.2013

Kirjastoluokka: 84.2

Kustantamo: Otava

Asiasana:  Anders de la Motte Otava

Kuva kirjailijasta Anders de la Motte

Anders de la Motte

Anders de la Motte (s. 1971) on entinen poliisi. Hän on työskennellyt turvallisuuspäällikkönä yhdessä maailman suurimmista IT-yrityksistä ja toimii nykyään kirjailijantyönsä ohella kansainvälisenä turvallisuuskonsulttina.

Esikoisdekkarin Peli aloittama toiminnallinen trilogia avaa sisäpiiriläisen näkökulman IT-maailmaan ja sosiaalisen median kulisseihin.

Suomennetut teokset

  • Peli, 2013, suom. Maija Kauhanen)
    (Geim, 2010)
  • Lume, 2014, suom. Maija Kauhanen)
    (Buzz, 2011)
  • Kupla, 2015, suom. Maija Kauhanen
    (Bubble, 2012)
...
Kirjailijan sivulle